Tähelepanu ja fookuse juhtimine hingamisega. Hingamine elujaatavate mõtetega.

Seda tehnikat kasutades muutume teadlikumaks ja ennast paremini juhtivaks. Õpime hingates suunama oma tähelepanu ja fookust eri kehaosadele, tunnetele ja tundevarjunditele ning hingame inspireerivate ja toetavate mõtete saatel, neid mõttes korrates, kuni tekib võimalus, et need mõtted lähevad meie alateadvusesse ja muutuvad osaks meie olemusest. See õnnestub, kui kaasame protsessi ka innustavate mõtete tekitatavad tunded. Kõige lihtsam ja baasilisem toetav mõte on “Mul läheb iga päevaga igas suhtes üha paremini ja paremini.” Kuid valida võib ka keerulisemaid ja filosoofilisemaid mõtteid ning afirmatsioone ja deklaratsioone . Üks hingamisteraapia meetod, Algallika Protsess ja Hingamistöö kasutab tervet afirmatsioonide süsteemi, mis on välja töötatud enamikel inimestel esinevate negatiivsete baasuskumuste tervendamiseks. Näiteks paljudel esineva negatiivse baasmõtte “Elu on ohtlik” korral on abi afirmatsioonidest “Usaldan elu” ja “Elu armastab mind.”