PÄRAST REIKI I ASTME KURSUST

6Sa oled läbinud intensiivse enesearenguprogrammi ja suurema või väiksema transformatsiooni, olenevalt sellest, missugune oli Su algtase. Kursusel saadud pühitsus häälestas Sind reikisagedusele, aga ka avas Su tšakrad ja tõstis Su vibratsioonikiirust ja täitis Su rakud suurema hulga valgusega kui enne.

Üksikutel inimestel tekivad sellise muutuse järel terviseprobleemid. Kui nii on juhtunud (aga mitte igaks juhuks), loe artiklit.

Kui soovid, et kursusel saavutatud efekt oleks püsiv, peaksid valima oma valguskeha võimalikult toetavad eluviisid ja jätkama reiki praktiseerimisega intensiivselt, 21 päeva vältel vähemalt 1 tund päevas, edaspidi aga omal valikul, kas kaks korda nädalas tund või iga päev lühemat aega.

Samuti peaksid Sa tegelema enese maandamisega, et jalad maast päris lahti ei tõuseks ja enese energeetilise puhastamisega. Teistele reiki tegemisega oota 21 päeva (kui need pole Sinu lapsed). Kui aga hakkad tegema reikit erinevatele inimestele, pead ennast neist hoolikalt eraldama, muidu jäävad teie vahele energianiidid, mis pikapeale ikka kurnavad. Loe vajadusel ennast kohe pärast seanssi reikisaajast eraldamisest siit ja kaua aega püsinud energiaköidikute eemaldamisest siit.

 

SOOVITATAV REIKIRUTIIN

Rutiin

Praktika

Praktiseerimise aeg

Regulaarsus

  1. Gokai

Ütle 5 käsku valjusti või mõttes

Kolm korda järjest

1 kord hommikul ja 1 kord õhtul

  1. Tehnikad

Kogu Hatsurei Ho või Kenyoku Ho, Joshin Ho või Seishin Toitsu eraldi

Alusta 15 minutist ja muuda see 30 minutiks 21 päeva sees.

Kord päevas

  1. Reiki ravi

Terve keha ravi endale või tasakaalustavad harjutused

Umbes pool tundi päevas, võib teha istudes või lamades

Kord päevas

  1. Kirjutamine

Kirjuta üks A4 leheküljetäis, mis iganes tahad öelda või kirjutada endast välja

Vähemalt A4 päevas

Kord päevas

VALGUSKEHA TOETAVAD ELUVIISID

  • Juua päevas 2-3 l sooja või leiget aluselise jäägiga vedelikku. Tavalisest kraaniveest on parem kas külmutatud ja üles sulatatud või šüngiidi või roosakvartsi tükikeste peal seisnud vesi, või ehtne (mitte maitselisandiga teekotikesest) taimetee või orgaaniline roheline tee (mitte aga õhtul hilja). Jäägi muudab aluseliseks ka sidruni, jõhvika, astelpajumarjade või õunaäädika, meresoola või koguni sooda lisamine.

  • Süüa nii, et peamise osa söögisedelist moodustaks võimalikult vähe töödeldud orgaaniline taimetoit. Teraviljadest kõlbavad tatar, hirss, pruun riis, kvinoa ja amarant. Kõik aedviljad peale talvekartuli (sobib suvine ja sügisene kartul, millel koor veel lahti). Puuviljadest on eriti head mahe sidrun, greipfruut ja pomelo. Teiste jääk on ikkagi happeline, eriti magusaid puuvilju tarvitada ettevaatlikult. Kindlasti tuleks süüa häid rasvu, nagu orgaaniline külmpressitud kookosõli ja muud maheõlid. Loomse valgu allikana soovitame koorevõid (võimalusel selitatud võid e gheed) ning mahelamba ja maheveise liha. Parim piim on ise hapendatud mahe toorpiim (mitte pastöriseeritud piim). Ideaalne on toit, mida on kuumutatud madalamal temperatuuril kui 46°C. Sellel temperatuuril ensüümid veel ei hävi. Loe artikleid toitumise kohta siit.

Kui Sul on plaanis kasutada ekstreemseid võtteid, nagu veepaast, loe Marika Blossfeldti mõtteid siit ja retsepte siit.

  • Käia kaks korda päevas vannis või duši all, et uhtuda endalt maha päevane (võimalik, et negatiivne) energia ja olla energeetiliselt puhas. Duši all võid ühtlasi teha kursusel õpitud energia pühkimise liigutusi, ühendades füüsilise ja energeetilise puhastuse. Käsi pesed niikuinii hoolega. Üsna sageli võid üle loputada ka nägu, millele negatiivne energia samuti ladestub (välja arvatud talvel külmaga).

  • Liigutada oma keha nauditaval ja stressi mittetekitaval moel (jooga, Pilates, Tai chi, Chi kung, tervisejooks, energeetiline tants).

  • Hingata iga päev kasvõi mõni aeg sügavamalt ja intensiivsemalt kui muidu. Õppida enese rahustamiseks jooga hingamistehnikaid ja oma energiakeha puhastamiseks vabastavat hingamist.

  • Lisaks puhastada energiakeha tuleenergiaga – vihelda saunas, istuda lõkke või kas või kamina ääres.

  • Mediteerida iga päev vähemalt pool tundi (ajapuuduse korral ühenda hingamisharjutuste või reiki tegemisega)

  • Loobuda meelemürkidest, sünteetilistest ravimitest ja vitamiinidest ning võimalikult paljudest e-ainetest.

  • Jälgida oma seisundit ja enesetunnet, mitte süüdistada ennast, kui olemine halvem, vaid olla endale toeks. Tundlikel inimestel tekitab meeleolulangust ümbritsevate inimeste, isegi mittetuttavate halb meeleolu. Sel juhul tuleks ennast sellest ühisväljast lahti haakida ja energeetiliselt ühenduda rõõmsate, positiivsete inimeste väljaga.

Sa said reikikursusel võimsad tööriistad enda aitamiseks ja oma elus konstruktiivse muutuse tegemiseks. Võid neid vajadusel alati kasutada. Rakendades reikirituaali, eriti tänulikkuse ja vaimsete õpetajate appikutsumist, pääsed Sa võimsasse ühisvälja kogu maailma Usui reiki praktikutega. Sinu reiki muutub võimsamaks, kui see Sinu kogemusi arvestades võimalik oleks, sest selle taga on kogu maailmas samal ajal reikiväge rakendavad inimesed.

Kui Sul tekib seoses reiki või oma enesetundega seoses tõsisemaid probleeme, võid alati pöörduda oma reikimestri poole.

 

LISALUGEMIST:

Inimese energiakeskused ja kehad

Ruumi energeetiline puhastamine

Kristallide hooldamine ja häälestamine

Reikialtari loomine

 

Foto: Eve Sepp

 

Share Button